Kalite Politikamız

Müşterilerimizin Memnuniyeti

1- Müşteri memnuniyeti şirketimizin en önemli hedefidir.

2- Müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimizden beklentilerini doğru tespit edip, istenen kalitede sunmak ana hedefimizdir.

Çalışanlarımızın Memnuniyeti

1- Müşterilerimizin mutluluğunun çalışanlarımızın mutluluğu ile sağlandığına inanırız.

2- Karşılıklı güven, doğruluk ve yapıcı yaklaşım değerlerine tüm çalışanlarımızla sahip çıkarız.

3- Dinamik ve yenilikçi yaklaşımlarımızı ekip olarak paylaşırız.

4- Çalışanlarımızın eğitim ve gelişimlerine önem veririz.

Hedeflerle Yönetim

1- Her birimiz nereye gitmek istediğimizi iyi biliriz.

2- Yönetim stratejimiz çerçevesinde ekip olarak bu hedeflere ulaşmanın sorumluluğunu taşırız.

Etkili İletişim

1- Etkili ve yapıcı bir iletişim ortamı oluşturarak çalışanlarımız ve müşterilerimizin uyumunu sağlarız.

2- Ticari ilişkilerimizin devamlılığında karşılıklı güven ve sorumluluğun önemine inanırız.

Değişim ve Sürekli Gelişim

1- Sağlıklı bir büyüme için yüksek teknolojinin tüm imkanlarından yararlanmaya çalışırız.

2- Ürün ve hizmet kalite standartlarımızı en yeni ve gelişmiş metodları kullanarak sürekli iyileştiririz.

Hata

1- Tüm proseslerimizde hata yapma olasılığını en aza indirecek yöntem ve uygulamalar geliştiririz.

2- Müşterilerimize hatasız ürünler teslim etmek için tüm süreçlerimizi kontrol altında tutarız.